REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

www.meblujemystylowo.pl

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.meblujemystylowo.pl prowadzony jest przez Retro-Dekor-Net Robert Maziarski z siedzibą przy ul. II Poprzeczna 18, 04-604 Warszawa, NIP: 1130084585, REGON: 142432360, działającą na podstawie wpisu do prowadzonej przez Ministra Gospodarki Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, adres do korespondencji: Retro-Dekor-Net Robert Maziarski, ul. II Poprzeczna 18, 04-604 Warszawa.

  2. Niniejszy regulamin stosuje się do umów zawieranych poprzez stronę internetową www.meblujemystylowo.pl

  3. Definicje:

  1. Sklep internetowy – sklep internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem www.meblujemystylowo.pl

  2. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.),

  3. Sprzedawca – Retro-Dekor-Net Robert Maziarski, ul. II Poprzeczna 18, 04-604 Warszawa, NIP: 1130084585, REGON: 142432360, działając na podstawie wpisu do prowadzonej przez Ministra Gospodarki Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, adres do korespondencji: Retro-Dekor-Net Robert Maziarski, ul. II Poprzeczna 18, 04-604 Warszawa,

  4. Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę,

  5. Formularz rejestracji – dostępny w Sklepie internetowym formularz, umożliwiający utworzenie Konta,

  6. Konto - oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Kupującego, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane Kupującego, w tym informacje o złożonych Zamówieniach,

  7. Formularz zamówienia – dostępny w Sklepie internetowym formularz, umożliwiający Kupującemu złożenie Zamówienia i jego realizację bez konieczności zakładania Konta,

  8. Zamówienie - oświadczenie woli Kupującego, stanowiące ofertę zawarcia umowy sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą,

  9. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.), zawierana za pośrednictwem Sklepu internetowego w języku polskim,

  10. Produkt - dostępna w Sklepie internetowym rzecz ruchoma, będąca przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą,

  11. Produkt Używany – dostępna w Sklepie internetowym używana rzecz ruchoma, będąca przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą, która w aktualnym stanie nadaje się do dalszego użytku,

  12. Produkt Specjalny – dostępna w Sklepie internetowym rzecz ruchoma, będąca przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą, która za względu na swoje indywidualne właściwości (np. dostępność wyłącznie na indywidualne zamówienie) podlega szczególnym zasadom sprzedaży,

  13. Renowacja– usługa świadczona przez Sprzedawcę polegająca na odświeżeniu lub odnowie części meblowych,

  14. Koszyk - wirtualne narzędzie, umożliwiające Kupującemu agregację wybranych Produktów przed ich zakupem oraz przeliczanie ich wartości. Podczas wyboru Produktów, Kupujący może dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do niego kolejnych Produktów lub usuwanie ich z koszyka,

  15. Promocja – ściśle określony w czasie rabat cenowy na wybrane Produkty, będące przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą,

  16. Dowód zakupu – rachunek, faktura VAT, faktura VAT – marża lub inny dokument potwierdzający zakup Produktu,

  17. Newslettera - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, polegająca na umożliwieniu zainteresowanym Kupującym automatyczne otrzymywanie na podany adres e-mail najważniejszych informacji związanych ze Sklepem internetowym,

  18. Załącznik nr 1 - dołączony do Regulaminu dokument umożliwiający odstąpienie od umowy, o którym mowa w§7,

  19. Załącznik nr 2 - dołączony do Regulaminu dokument umożliwiający złożenie reklamacji, o której mowa w §5,

  20. Załącznik nr 3 – dołączony do Regulaminu dokument, umożliwiający złożenie zamówienia drogą poczty elektronicznej.

  1. Usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedawcę polegają na:

  1. umożliwieniu prowadzenia Konta w Sklepie internetowym,

  2. umożliwieniu zawarcia Umowy poprzez wypełnienie Formularza zamówienia,

  3. umożliwieniu Renowacji mebli.

  4. prowadzeniu Newslettera.

  1. Przed wypełnieniem Formularza rejestracji oraz utworzeniem Konta, Kupujący proszony jest o zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptację. Umowa dotycząca prowadzenia Konta w Sklepie internetowym jest zawierana na czas nieokreślony i nie pociąga za sobą żadnych zobowiązań finansowych dla Kupującego. Umowa może zostać wypowiedziana w każdym momencie poprzez usunięcie Konta w Sklepie internetowym lub przesłanie informacji o rezygnacji przez Kupującego na adres e-mail Sprzedawcy: biuro@meblujemystylowo.pl

  2. W Sklepie Internetowym organizowane są Promocje na wybrane Produkty z oferty Sklepu. O zasadach dotyczących promocji decyduje Sprzedawca, podając je do wiadomości publicznej na stronie Sklepu internetowego.

  3. Ogłoszenia, reklamy Sprzedawcy, cenniki i inne informacje o Produktach, podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).

  4. Podane na stronie Sklepu internetowego wybarwienia drewna i materiałów mogą nieznacznie różnić się kolorem od ich rzeczywistego odcienia. W razie wątpliwości Kupującego zalecany jest kontakt bezpośredni ze Sprzedawcą.

  5. Do skutecznego złożenia zamówienia w sklepie internetowym www.meblujemystylowo.pl, niezbędny jest komputer z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczości 800x600 i 256 kolorów oraz przeglądarka stron internetowych (Internet Explorer (wersja >= 8.0), Mozilla Firefox, Opera), a także klawiatura lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.

  6. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Kupującego będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

§2. WARUNKI ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA

  1. Kupujący obowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

  2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż na terytorium oraz poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.

  3. Kupujący może wybrać jeden spośród następujących sposobów składania Zamówienia:

    1. złożenie Zamówienia poprzez założone wcześniej Konto,

    2. złożenie Zamówienia poprzez wypełnienie Formularza zamówienia dostępnego na stronie Sklepu,

    3. złożenie Zamówienia drogą mailową.

  4. Zamówienia, o których mowa w pkt 3 a), b), c) niniejszego paragrafu, można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.

  5. W celu skutecznego złożenia oraz zrealizowania Zamówienia, o którym mowa w pkt 3 a) niniejszego paragrafu, jest wypełnienie przez Kupującego Formularza rejestracji i tym samym założenie Konta.

  6. W celu skutecznego złożenia oraz zrealizowania Zamówienia, o którym mowa w pkt 3 b) niniejszego paragrafu, jest dodanie Produktu do Koszyka, wypełnienie przez Kupującego dostępnego na stronie Sklepu Formularza zamówienia oraz przesłanie go do Sklepu internetowego.

  7. W celu skutecznego złożenia oraz zrealizowania Zamówienia, o którym mowa w pkt 3 c) niniejszego paragrafu, jest przesłanie przez Kupującego na adres: biuro@meblujemystylowo.pl , wypełnionego formularza (Załącznik nr 3).

  8. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 16, w soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

  9. W przypadku Produktów Specjalnych dostępnych na indywidualne zamówienie, Kupujący zobowiązuje się do wpłaty zaliczki w wysokości 30% wartości zamawianego Produktu przed przystąpieniem do realizacji Zamówienia przez Sprzedającego.

  10. Potwierdzenie złożenia oraz przyjęcia do realizacji Zamówienia zostanie przesłane Kupującemu przez Sprzedawcę w formie wiadomości e-mail.

  11. Umowę sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 10 niniejszego paragrafu.

  12. Zamówienia przekazane do realizacji mogą być anulowane przez Kupującego będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.), do momentu wysyłki Produktu.

  13. Czas realizacji Zamówienia (skompletowanie zamówienia i przygotowanie do wysyłki) wynosi do 7 dni roboczych. W przypadku Produktów Specjalnych wykonywanych na zamówienie indywidualne czas realizacji Zamówienia uzależniony jest od Producenta i każdorazowo indywidualnie ustalany jest z Kupującym, przy czym wynosi średnio od 4 do 8 tygodni.

  14. Kupujący informowany jest o braku dostępności Produktów, w związku z czym może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji Zamówienia lub zrezygnować z zamówionego Produktu albo z całości Zamówienia. W przypadku braku dostępności Produktów, szacowany czas realizacji Zamówienia ustalany jest indywidualnie z Kupującym.

  15. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia, jeżeli Kupujący pomimo wezwania nie uzupełnił w terminie 7 dni braków wymaganych do skutecznej realizacji Zamówienia.

§3. PŁATNOŚCI

  1. Ceny podane w Sklepie internetowym wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto, zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyłączeniem Produktów Używanych) oraz cła.

  2. Wycena prac renowacyjnych dokonywana jest każdorazowo indywidualnie z Kupującym na podstawie wysłanych uprzednio na adres e-mail: biuro@meblujemystylowo.pl zdjęć mebli przeznaczonych do Renowacji.

  3. Do każdego Zamówienia dołączany jest Dowód zakupu (rachunek, faktura VAT, faktura VAT – marża).

  4. Kupujący może wybrać jeden z następujących sposobów płatności za zamówione Produkty:

a) płatność przy odbiorze osobistym,

b) płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy,

c) płatność internetowa – przelewy24.pl.

  1. Wyboru płatności dokonuje Kupujący podczas składania Zamówienia.

  2. W przypadku wyboru sposobu płatności, o którym mowa w pkt 4 b) niniejszego paragrafu, Produkty wysyłane są po zaksięgowaniu 100% środków pieniężnych na koncie Sprzedawcy (dotyczy sytuacji, w których Produkt dostępny jest w magazynie).

  3. W przypadku wybrania sposobu płatności, o którym mowa w pkt 4 c) niniejszego paragrafu, Produkty wysyłane są po uzyskaniu pozytywnego wyniku autoryzacji 100% wartości Zamówienia (dotyczy sytuacji, w których Produkt dostępny jest w magazynie).

  4. W przypadku wyboru sposobu płatności, o których mowa w pkt 4 b), c) niniejszego paragrafu, jeżeli Kupujący nie dokona płatności w terminie 7 dni od daty potwierdzenia Zamówienia, Sprzedawca wezwie Kupującego do dokonania płatności. W przypadku bezskutecznego wezwania, Sprzedawca ma prawo anulować Zamówienie, informując o tym Kupującego drogą mailową lub telefoniczną.

§4. DOSTAWA

  1. W zależności od Produktu, Kupującemu udostępniane są następujące sposoby odbioru zamówionych Produktów:

  1. odbiór osobisty zamówionych Produktów od poniedziałku do soboty po kontakcie telefonicznym.

  2. dostarczenie Produktów na adres Kupującego podany podczas składania Zamówienia przez firmę kurierską,

  3. dostarczenie Produktów na adres Kupującego podany podczas składania Zamówienia przez meblowóz.

  1. Szczegóły dotyczące możliwych sposobów odbioru zamówionych Produktów, dostępne są w opisie Produktu na stronie Sklepu internetowego www.meblujemystylowo.pl.

  2. Adres dostarczenia przesyłki podawany jest przez Kupującego podczas składania Zamówienia.

  3. W przypadku wybrania sposobu odbioru zamówionych Produktów, o którym mowa w pkt 1 b) niniejszego paragrafu, Produkty dostarczane są w ciągu 3 dni roboczych od ich skompletowania i przygotowania do wysyłki. Podany czas dostawy nie obejmuje czasu realizacji Zamówienia, o którym mowa w §2 pkt 13 niniejszego Regulaminu.

  4. W przypadku wybrania sposobu odbioru zamówionych Produktów, o którym mowa w pkt 1 c) niniejszego paragrafu, Produkty dostarczane są w ciągu 21 dni roboczych od ich skompletowania i przygotowania do wysyłki. Podany czas dostawy nie obejmuje czasu realizacji Zamówienia, o którym mowa w §2 pkt 13 niniejszego Regulaminu.

  5. Koszty dostawy ponosi Kupujący.

  6. Sprzedawca zobowiązuje się pokryć koszty przesyłki na terytorium Polski, jeżeli wartość Zamówienia przekracza 5 000 zł.

  7. Koszty wysyłki naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami i zależą od wagi oraz rozmiarów przesyłki lub wybranej przez Kupującego formy transportu. Kupujący jest informowany o kosztach wysyłki podczas składania Zamówienia.

  8. W przypadku wysyłki poza granice kraju koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie na podstawie szacunkowego ciężaru paczki i kraju przeznaczenia.

  9. Przedsiębiorca zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu Produkty wolne od wad.

  10. Kupujący zobowiązuje się do odebrania wysłanego Produktu.

  11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu lub formy dostawy Zamówienia jeżeli jest to uzasadnione szczególnymi okolicznościami. W przypadku sytuacji, o której mowa w poprzednim zdaniu, Kupujący jest każdorazowo informowany drogą mailową lub telefoniczną.

§5. REKLAMACJA

  1. Kupujący, niebędący konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) obowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w obecności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń Produktów, należy sporządzić protokół szkody, który będzie podstawą do rozpatrzenia reklamacji. O zaistniałym problemie prosimy niezwłocznie poinformować obsługę sklepu telefonicznie [508 07 17 17, 501 58 47 61] lub mailowo [edn@eurodecornet.eu].

  2. W przypadku konsumentów, Sprzedawca zaleca sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika. Niesprawdzenie przesyłki nie wstrzymuje ewentualnej reklamacji, aczkolwiek w przypadku dokonania takiej weryfikacji procedura reklamacyjna będzie znacznie usprawniona.

  3. W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy lub Renowacja nie została zrealizowana w sposób zgody z ustaleniami Stron, Kupujący obowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę.

  4. Reklamacja powinna zawierać opis wady Produktu, datę jej powstania oraz żądanie Kupującego. W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia na stronie Sklepu internetowego Załącznik nr 2.

  5. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu (wraz z dowodem zakupu tego produktu) na własny koszt. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane.

  6. Reklamacje należy kierować na adres:

Retro-Dekor-Net Robert Maziarski

ul. Armii Krajowej 8

05-410 Józefów

  1. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

  2. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną. Powyższe dotyczy wyłączenie konsumentów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).

  3. Nieznaczne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego – a w szczególności monitora – nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.

  4. W uwagi na specyfikę drewna, jego zróżnicowany rysunek (w zależności od przekroju, wielkości przyrostów, sęków itp.), barwę oraz obróbkę, wszelkie różnice dotyczące kolorystyki lub ułożenia słoi nie podlegają reklamacji.  

  5. Okres, w trakcie którego Kupujący mogą reklamować Produkty wynosi 2 lata, natomiast w przypadku gdy przedmiotem Umowy jest Produkt Używany, odpowiedzialność Sprzedawcy ograniczona jest do roku od dnia wydania Produktu Używanego Kupującemu.

§6. GWARANCJA

  1. Produkty oferowane w Sklepie internetowym objęte są gwarancją, której udziela Producent lub Sprzedawca.

  2. Okres gwarancyjny oraz szczegóły procedury gwarancyjnej określone zostały w karcie gwarancyjnej, jeżeli została dołączona do Produktu. W przypadku Produktów Specjalnych, Sprzedawca zaleca kontakt mailowy lub telefoniczny.

  3. Gwarancja obowiązuje pod warunkiem, że Produkt był użytkowany zgodnie z celem przeznaczenia oraz zaleceniami zasad użytkowania i konserwacji wskazanymi w karcie gwarancyjnej.

  4. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za wady fizyczne i prawne Produktu w zakresie określonym ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).

§7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Kupującemu, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.

  2. Uprawnienie powyższe nie przysługuje Kupującemu w następujących przypadkach:

  1. świadczeń o właściwościach określonych przez Kupującego w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą i indywidualnymi potrzebami, np. Produkty Specjalne,

  2. świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Kupującego, przed upływem terminu, o którym mowa w powyższym punkcie,

  3. dotyczących nagrań dźwiękowych lub wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych (np. programów komputerowych) po usunięciu przez Kupującego ich oryginalnego opakowania,

  4. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy od ruchu cen na rynku finansowym, na które przedsiębiorca nie ma wpływu, a które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,

  5. umów, których świadczenie zostało zapieczętowane w opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,

  6. szczególnych umów, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które ze względu na swój charakter, po dostarczeniu zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

  7. świadczeń, które z uwagi na krótki termin przydatności do użycia, lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, nie mogą zostać zwrócone,

  8. świadczeń na specjalne żądanie Kupującego polegające na pilnej naprawie lub konserwacji,

  9. dostarczania prasy, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,

  10. świadczeń, których przedmiotem są napoje alkoholowe, za które cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży i dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni, a ich wartość zależy od wahań na rynku, na które przedsiębiorca nie ma wpływu,

  11. umów zawartych w drodze aukcji publicznej,

  12. umów o dostarczenie treści cyfrowych, niezapisanych na materialnym nośniku, jeżeli świadczenie rozpoczęło się, za zgodą Kupującego, przed upływem ustawowego terminu 14 dni,

  13. umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania (innych niż do celów mieszkalnych), przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.

  1. Do skutecznego odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, wystarczy złożenie pisemnego oświadczenia przez Kupującego drogą mailową lub pocztową, w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 1.

  2. Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu w stanie niezmienionym  w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia.

  3. Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący.

  4. Zwroty Produktów należy dokonywać na adres:

Retro-Dekor-Net Robert Maziarski

ul. Armii krajowej 8

05-410 Józefów

  1. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

  2. Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki Produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, na konto bankowe wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym na adres wskazany w Zamówieniu.

  3. W przypadku gdy Kupujący wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób przesyłki dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  4. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.

  5. Zwroty Produktów wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane.

  6. Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje się do Kupujących nie będących konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową.

§8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Kupujący, wypełniając Formularz rejestracji i zakładając Konto, proszony jest o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 Nr 133, poz. 883).

  2. Dane osobowe są przetwarzane przez Sprzedawcę wyłącznie w celu świadczenia usług, o których mowa w §1 pkt 4 niniejszego Regulaminu.

  3. Dane osobowe Kupującego nie będą ujawniane innym osobom lub instytucjom dla celów marketingowych, bez uzyskania jego wyraźnej zgody.

  4. Kupujący ma możliwość dostępu do dotyczących go danych osobowych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub usunięcia z bazy Sprzedawcy.

  5. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych Kupującego znajdują się w dokumencie Polityka prywatności sklepu internetowego www.meblujemystylowo.pl

§9. OCHRONA PRAW AUTORSKICH

  1. Wszystkie zdjęcia Produktów oraz pozostałe materiały (w tym teksty, grafiki, logotypy) zamieszczone na stronie Sklepu internetowego www.meblujemystylowo.plsą własnością Sprzedawcy.

  2. Zabronione jest kopiowanie zdjęć i innych materiałów graficznych oraz stosowanie przedruku tekstów zamieszczonych na stronie Sklepu internetowego www.meblujemystylowo.pl w tym ich udostępnianie w Internecie bez pisemnej Sprzedawcy.

  3. Zabrania się również zewnętrznym podmiotom pobierania zdjęć ze strony Sklepu internetowego www.meblujemystylowo.pl oraz wykorzystywania ich do celów marketingowych oraz handlowych.

  4. Wykorzystanie wymienionych powyżej materiałów bez pisemnej zgody Sprzedawcy jest niezgodne z prawem i może stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego oraz karnego przeciwko dopuszczającym się tego procederu.

§10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze Sklepu internetowego spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem jego funkcjonalności. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w momencie wyraźnie wskazanym przez Sprzedawcę, nie wcześniej jednak niż po 7 dniach od ich ogłoszenia. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian, o których mowa w poprzednim zdaniu, będą realizowane na zasadach obowiązujących w momencie ich składania.

  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku działania Siły wyższej, tj. zdarzeń zewnętrznych niemożliwych do przewidzenia i do zapobieżenia, np. huragan, powódź, pożar itp.

  4. Wszelkie spory między Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny lub w obecności niezależnego i bezstronnego mediatora. Jednakże w przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu w tym za pośrednictwem mediacji, sądem właściwym do rozwiązania sporu będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

  5. Zapis pkt. 4 niniejszego paragrafu, nie dotyczy Kupujących będących konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), dla których właściwość Sądu określana będzie według przepisów powszechnie obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej.

  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827.)

  7. Regulamin obowiązuje od dnia 23.01.2015 roku.